رپورتاژ

معرفی بهترین پمپ آب برای استفاده خانگی در سال ۲۰۲۱

 همانطور که می دانید مشکل کمبود آب به سرعت در حال افزایش است و از آنجایی که آب یک ضرورت است، باید تمام تلاش خود را برای حل این مشکل بکار ببریم. اگر می خواهید دچار کمبود آب نشوید به یک  پمپ آب قدرتمند نیاز دارید که نسبت به سایر پمپ ها کاربری بیشتری داشته باشد. ما ۱۰ مورد از بهترین پمپ های آب را بررسی کرده‌ایم و می‌توانیم تضمین کنیم که اگر از پمپ‌های زیر استفاده کنید نه تنها مشکل کمبود آب را حل خواهد کرد، بلکه می‌توانید از این پمپ در مصارف دیگر مانند باغبانی استفاده کنید. در اینجا لیستی از چند دستگاه پمپ آب شگفت انگیز برای استفاده در خانه آورده شده است و اگر به دنبال تهیه پمپ آب بادوام و قابل اعتماد هستید در ادامه مقاله با گیل آب همراه باشید. 

۱) پمپ آب Crompton 1HP SP Mini Champ ،بهترین پمپ آب ۱ اسب بخار برای خانه

 

امکانات موتور با سرعت بالا و صدای کم  این پمپ آب عملکردی ثابت و بی نقص را ارائه می دهد. Crompton شرکتی است که بیش از یک قرن در این زمینه فعالیت میکند.

 

۲) بررسی Usha 1Hp Mini Monoblock 2557 ، بهترین موتور پمپ آب کم صدا برای مصارف خانگی

در ساخت این پمپ آب بیشتر از مس استفاده شده است و طراحی آن بی نقص است و سازندگان تضمین می کنند که کمترین صدا و لرزش را ایجاد می کند. این پمپ به قدری قدرتمند است که یک مخزن ۱۰۰۰ لیتری را در ارتفاع ۱۸ متری در عرض نیم ساعت پر می کند.

 

۳) پمپ آب Kirloskar 0.5Hp جلراج

پمپ آب جلراج Kirloskar 0.5Hp یک دستگاه نسبتا کم هزینه و با راندمان بالا است که قادر به تحمل محدوده ولتاژ ۱۸۰ ولت تا ۲۴۰ ولت است. این پمپ  می تواند یک مخزن آب ۱۰۰۰ لیتری را در ارتفاع معمولی طبقه سوم در عرض ۳۳ دقیقه پر و آب را تا ۳۵ فوت پمپاژ کند.

 

۴) پمپ آب Usha 1Hp Sp Mini Monoblock 2525

 

اگر می خواهید مخازن خود را کمی سریعتر پر کنید، این مدل ۲۵۲۵ برای شما مناسب است. این یک پمپ مونوست ۱ تکه بسیار محکم و با دوام است و حداکثر ظرفیت تخلیه آب در این سطح قیمت را دارد. ضمن اینکه مناسب برای سیستم های تقویت کننده و آبپاش در اماکن مسکونی می باشد.

 

۵) مجموعه پمپ آب موتور بنزینی نپتون فارمینگ ست

این پمپ آب بهترین پمپ آب برای کشاورزی است. موتور ۴ زمانه این دستگاه بسیار قدرتمند است و برای آبیاری فضای سبز و کارهای مختلف باغی بسیار مناسب است. اگر باغچه ای با اندازه متوسط ​​دارید، هیچ پمپ آبی دیگری نمی تواند بهتر از این پمپ آب به شما خدمت کند.

 

۶) پمپ آب Usha 1 HP Sp Mini Mono Block

 

خرید این پمپ آب بسیار سودمند است و در هنگام تست جزو پمپ هایی بود که کمترین صدا را داشت. بنابراین، اگر برای مدت طولانی از آن استفاده کنید سردرد نیز برای شما ایجاد نخواهد شد. ظرفیت مکش آن ۲۵ فوت و حداکثر ظرفیت تخلیه ۳۰۰۰ لیتر در ساعت می باشد. 

 

۷) پمپ آب مونو بلوک لاکشمی ۰٫۵ اسب بخار

این پمپ آب یک جایگزین عالی برای پمپ های آب گران قیمت ۱Hp که برای استفاده در خانه های ییلاقی، آپارتمان ها، هتل ها و خانه های کشاورزی طراحی شده است. و در جاهایی مانند  مخازن سقفی، آبپاش های چمن و باغچه ها مفید است.

 

۸) مجموعه پمپ بنزین ۶٫۵ اسب بخار نپتون فارمینگ

اگر در یک آپارتمان ۶-۸ طبقه زندگی می کنید، ما این  پمپ اب را توصیه می کنیم! ظرفیت مخزن روغن ۰٫۶ لیتر و ظرفیت مخزن سوخت ۳٫۶ لیتر است. یعنی نیازی به پر کردن مکرر آن نیست.

 

۹) بررسی پمپ آب Sameer I-Flo 0.5Hp

سامیر مدل خود را در هر دو اندازه ۰٫۵Hp و ۱Hp ارائه کرده است. این یک پمپ آب کم حجم و سبک برای مصارف خانگی است، هر دو مدل قدرتمند هستند و  اگر یک پمپ آب با بودجه محدود می خواهید  پمپ آب Sameer I-Flo 0.5Hp بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد.

 

۱۰) پمپ آب انتقال قابل حمل Wayne PC2

Wayne PC2 بسیار بادوام و سبک وزن است. این پمپ آب با اتصالات فلزی ساخته شده است که باعث ماندگاری طولانی می شود. مهمتر از همه، وزن آن حتی کمتر از ۳ کیلوگرم است. از این رو، می توانید این دستگاه را هر کجا که دوست دارید ببرید.

 

راهنمای خرید

 در این مقاله بهترین پمپ آب برای یک خانه در رنج ها و دسته بندی های مختلف ذکر کردیم. لازم است قبل از خرید بهترین پمپ آب برای خانه در مورد ویژگی ها و عملکرد انواع آنها بیشتر تحقیق کنید. شناخت انواع پمپ های آب برای شما بسیار مهم است، زیرا تنها شما می توانید پمپی را انتخاب کنید که واقعاً نیازهای شما را برآورده کند. برای خرید بهترین و با کیفیت ترین پمپ های آب می توانید از طریق سایت گیل آب که عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین پمپ های آب مطابق با نیاز و بودجه شماست اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن