فناوری

ویژگی آتی واتساپ که به کاربران اجازه می‌دهد مدت زمان پین کردن پیام‌ها را کنترل کنند

ویژگی جدید طول پین پیام ،راهی راحت را به کاربران می دهد تا تضمین کند که اطلاعات به موقع و مهم برای دوره زمانی مورد نظر در معرض دید قرار می گیرند.

واتساپ پیام رسان برتر
واتساپ پیام رسان برتر

 

واتس‌اپ، پلتفرم پیام‌رسانی متا، در حال توسعه ویژگی‌های جدید برای اندروید بتا است که به کاربران اجازه می‌دهند زمان پین پیام‌ها را در چت‌ها و گروه‌ها کنترل کنند. در آپدیت های بعدی این برنامه در دسترس خواهد بود. کاربران این گزینه می خواهند که یک بازه زمانی مشخص را انتخاب کنند که از مدت زمان مشخصی پیام پین شودو تا زمان مشخصی به طور خودکار برداشته شود.

به گزارش WABetainfo، انتظار می‌رود این پلتفرم سه مدت زمان مختلف برای برداشتن پین پیام ارائه دهد – ۲۴ ساعت، ۷ روز و ۳۰ روز. علاوه بر این، می‌توانید پین پیام را قبل از انقضای مدت زمان لغو کنید.

با استفاده از پیام‌های پین‌شده، واتس‌اپ به دنبال این است که به کاربران قابلیتی بدهد که به آنها امکان می‌دهد اعلان‌ها یا اطلاعات مهم را پین کنند تا همیشه در بالای بحث قابل مشاهده باشد. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که توسط پیام های دیگر پنهان نشده و به راحتی قابل دسترسی است.

 

همچنین گزارش شده است که ویژگی جدید طول پین پیام راهی مناسب برای تضمین افشای اطلاعات به موقع و مهم برای بازه زمانی مورد نظر در اختیار کاربران قرار می دهد. وقتی زمان از پیش تعیین شده سپری شود، پین پیام به طور خودکار برداشته می شود و به سازماندهی، قابل فهم و به روز نگه داشتن مکالمه کمک می کند.

ویژگی پین کردن پیام‌ها برای مدت زمان مورد نظر برای آزمایش‌کنندگان بتا اندروید در به‌روزرسانی‌های بعدی واتساپ(Whatsapp) در دسترس خواهد بود.

 

به موازات آن، توسعه دهندگان برنامه روی حذف هرزنامه ها کار می کنند و به کاربران امکان می دهند تماس گیرندگان ناشناس را ممنوع کنند. در اوایل این هفته، این ویژگی از طریق به‌روزرسانی اپلیکیشن در دسترس قرار گرفت

 

در همین حال، اوایل سال جاری، واتس اپ نسخه خود را برای کاربران iOS به روز کرد که شامل تعدادی ویژگی جدید است. کاربران آیفون اکنون می توانند آواتارهای واتس اپ خود را طراحی کنند و از آنها به عنوان عکس پروفایل، استیکر و موارد دیگر استفاده کنند. برای فعال کردن این ویژگی جدید، به تنظیمات واتساپ( WhatsApp )> آواتار در iOS بروید تا یک آواتار واتساپ (WhatsApp) ایجاد کنید.

 

با کشیدن انگشت به چپ بر روی دوربین واتس اپ، کاربران اپل اکنون می توانند ویدیوها را به صورت هندزفری در واتس اپ ضبط کنند. به‌علاوه، به‌روزرسانی جدید دارای ویژگی است که اشتراک‌گذاری عکس‌ها، ویدیوها و اسناد را از برنامه‌های دیگر ساده‌تر می‌کند و به کاربران iOS امکان می‌دهد تصاویر را از دیگر پلتفرم‌ها روی واتس‌اپ بکشند و رها کنند.

قابل ذکر است که کاربران آیفون اکنون می توانند از ویژگی “لغو حذف برای من” استفاده کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن