فناوری

چگونه فناوری از سلامت روانی و رفاه حمایت می‌کند

 

 

فناوری ،  اولویت‌بندی سلامت روان، دسترسی به مراقبت و بهبود رفاه کلی را برای مردم آسان‌تر می‌کند. ابزارها و راه‌حل‌های نوآورانه تضمین می‌کنند که مردم می‌توانند خدمات را پیدا کنند، به منابع دسترسی داشته باشند و بدون توجه به جایی که زندگی می‌کنند، پشتیبانی دریافت کنند.

زوم:

 به سازمان‌ها کمک می‌کند تا خدمات سلامت روان و دسترسی به مراقبت را با آسان‌تر کردن حرکت به سمت روان‌پزشکی از راه دور و درمان ترکیبی گسترش دهند

اپل:

 ویژگی های جدیدی را معرفی کرد که رفتارهای سالم را تشویق می کند و به کاربران امکان می دهد داده های سلامتی خود را به روش های جدید و آسان تر ببینند.

Teladoc

چندین فعالیت را به اشتراک گذاشت که بهزیستی عاطفی و سلامت روان را بهبود می بخشد

  Google

به مردم کمک می‌کند تا به منابع مهم سلامت روان دسترسی پیدا کنند و از سازمان‌هایی حمایت می‌کند که منابع سلامت روان را ارائه می‌کنند

 Uber Health

اعلام کرد که تحویل نسخه در همان روز اکنون در پلتفرم‌های آن در دسترس است و پزشکان و ارائه‌دهندگان مراقبت می‌توانند تحویل داروها را ردیابی کنند.

  Salesforce

جامعه ای امن، حمایتی و عاری از انگ برای کارمندان ایجاد کرد تا بتوانند حمایت، دانش و منابعی را در مورد سلامت روان و دسترسی به مزایایی مانند درمان رایگان و مربیگری تناسب اندام ذهنی پیدا کنند.

 

Intuit

ایده هایی در مورد چگونگی حمایت از رفاه و سلامت روانی کارکنان در محل کار به اشتراک گذاشت

Ro’s Bod program

مراقبت راحت و مؤثر و حمایت لازم برای دستیابی به وزن و اهداف سلامت متابولیک را به افراد ارائه می دهد.  

 متا

به نوجوانان و والدین راه های بیشتری برای مدیریت زمان خود در پلتفرم های خود ارائه می دهد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن