فناوری

بهترین محافظ صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S24 در سال ۲۰۲۴

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ بالاخره با چند ارتقاء نسبت به نسل قبلی خود رونمایی شد. این گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است، به این معنی که سریع و قدرتمند خواهد بود. صفحه نمایش زیبای AMOLED 6.2 اینچی این گوشی فقط کمی بزرگتر از نمایشگر قبلی گلکسی S23 است.

اگرچه این صفحه نمایش زیبا از شیشه گوریلا گلس سخت ساخته شده است، اگر مراقب نباشید همچنان مستعد خراش، خش و حتی بدتر از آن شکسته شدن است. در اینجا بهترین محافظ های صفحه برای Samsung Galaxy S24 آورده شده است.

بهترین محافظ صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S24 در سال ۲۰۲۴

محافظ نمایشگر Spigen GLAS.tR EZ Fit برای Galaxy S24

این محافظ شیشه سکوریت با چهار لایه محافظ، از جمله یک لایه نشکن و یک پوشش ضد لک، از گوشی شما در برابر خط و خش، ترک و لکه محافظت می کند. به‌علاوه، کیت تراز ارائه شده تضمین می‌کند که آن را خیلی راحت کاملاً نصب می‌کنید. و با دو محافظ در بسته، یک نسخه پشتیبان برای زمانی که به آن نیاز دارید خواهید داشت.

محافظ نمایشگر OtterBox PolyArmor برای Galaxy S24

محافظ صفحه نمایش OtterBox PolyArmor در واقع از یک پلیمر ساخته شده است، اما تمام مزایای شیشه سکوریت را دارد، بنابراین خط و خش باید از صفحه نمایش شما دور بماند. بعلاوه، به گونه ای ساخته شده است که حتی بهتر از محافظ صفحه شیشه ای ضربه را جذب می کند و احتمال ترک خوردن و نیاز به تعویض را کاهش می دهد.

محافظ صفحه amFilm OneTouch برای Galaxy S24

وقتی نوبت به نصب محافظ صفحه نمایش جدید می رسد انتخاب می تواند بسیار مشکل باشد، به خصوص اگر از شیشه نرم و ظریف ساخته شده باشد که به راحتی می تواند ترک بخورد. اما با محافظ شیشه ای amFilm Galaxy S24 9H، لازم نیست نگران هیچ یک از این موارد باشید. ابزار تراز خودکار آن، فرآیند نصب را به راحتی آب خوردن تبدیل می کند. علاوه بر این، قیمت مناسبی دارد و دو محافظ لنز و یک محافظ شیشه دوم را ارائه می دهد.

محافظ صفحه نمایش حریم خصوصی JETech برای Galaxy S24

بسته دولایه شیشه ای ۹H JETech با خصوصی نگه داشتن صفحه نمایش شما ارائه می شود و این بدان معناست که می‌توانید بدون نگرانی از دیدن اطلاعات شخصی، پیام‌های متنی یا استفاده از برنامه، از تلفن خود در عموم استفاده کنید. فن آوری ضد جاسوسی تضمین می کند که صفحه نمایش شما به طور کامل برای هر کسی که آن را در زوایای بیشتر از ۳۰ درجه مشاهده می کند، سیاه می شود. به عنوان یک امتیاز، بسته شامل محافظ لنز دوربین است.

محافظ صفحه dbrand برای Galaxy S24

این یک محافظ صفحه نمایش شیشه‌ای با مهندسی دقیق برای Galaxy S24 ارائه می‌کند که با لبه‌ای صاف و گرد عرضه می‌شود. پس از نصب، به دلیل خاصیت مقاوم در برابر لک و اثر انگشت، لبه های محافظ را به سختی احساس خواهید کرد. دو لایه محافظ شیشه ای گواهی بر تعهد Dbrand به کیفیت و مهارت برتر است.

محافظ صفحه نمایش شیشه ای Whitestone Dome برای Galaxy S24

محافظ های صفحه شیشه ای Whitestone Dome Glass به دلیل دوام استثنایی و اتصال دقیق خود شناخته شده اند. آنها اغلب از نظر کیفیت در صدر قرار می گیرند. این محافظ ها ارزان نیستند و نیاز به توجه دقیق به جزئیات در طول فرآیند نصب مرطوب با اشعه ماوراء بنفش دارند. با این حال، لایه چسب ثابت آنها عملکرد عالی صفحه لمسی و خواننده اثر انگشت را تضمین می کند.

محافظ هیبریدی AACL برای Galaxy S24

محافظ هیبریدی AACL ساخته شده با PET، محافظت بسیار خوبی برای گوشی گلکسی S24 ارائه می دهد و راه‌حلی ایده‌آل برای محافظت از صفحه نمایش گلکسی S24 شما از هرگونه خط و خش است. پس از نصب محافظ صفحه، باید اثر انگشت خود را مجدداً ثبت کنید، اما با ابزار تراز ارائه شده این فرآیند آسان است.

محافظ Spartan برای Galaxy S24

در صورت تهیه یک قاب داخلی، نیازی به خرید محافظ صفحه نمایش جداگانه برای گوشی خود ندارید. قاب Poetic Spartan Galaxy S24 دارای یک محافظ داخلی شیشه ای است که می تواند به راحتی به صفحه نمایش گوشی شما متصل شود. این محافظ حتی با وجود اینکه به صفحه نمایش AMOLED گوشی نمی چسبد، امکان تشخیص دقیق صفحه لمسی و اثر انگشت را فراهم می کند.

در فروشگاه فارس کالا تمام لوازم جانبی گوشی گلکسی اس۲۴ ، لوازم جانبی گوشی گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا را می توانید از فروشگاه فارس کالا خریداری کنید و از تخفیفات ویژه این فروشگاه نیز بهره مند شوید.

محافظ صفحه نمایش مناسب برای Galaxy S24 شما

به یاد داشته باشید، بهترین راه برای نصب هر محافظ صفحه در یک محیط تمیز و عاری از گرد و غبار است، بنابراین در طول فرآیند هیچ ذره ای زیر صفحه نمایش گیر نمی کند. به علاوه، مطمئن شوید که قبل از شروع کار، دست‌های خود را کاملاً بشویید و تلفن خود را پاک کنید.

در حالی که مشتاقانه منتظر پیش خرید گلکسی اس ۲۴ خود هستید، می خواهید یک محافظ صفحه سفارش دهید تا بتوانید فوراً آن را روی تلفن خود قرار دهید! Spigen یکی از مارک های مورد علاقه ما است. که به دلیل داشتن محافظ های صفحه نمایش خوب ساخته شده و نصب آسانی دارد.

علاوه بر این، پوشش اعمال شده به جلوگیری از ایجاد اثر انگشت و لک بیش از حد بر روی صفحه نمایش شما کمک می کند. اگرچه کمی گرانتر است، OtterBox PolyArmor راه خوبی برای اطمینان از دریافت بهترین محافظت از نمایشگر گوشی شما است. پلیمر آن کمی انعطاف‌پذیرتر از شیشه است و باعث می‌شود که نسبت به محافظ‌های صفحه نمایش سنتی‌تر، در مقابله با ضربه بهتر باشد.در نهایت، اگر به دنبال یک محافظ صفحه نمایش عالی با قیمت مقرون به صرفه هستید، به سراغ محافظ صفحه amFilm بروید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن