فناوری

بررسی بهترین بازی سوم شخص

بازی PUBG: Battlegrounds

 

 

 

 

بازی پلیر آن نونز بتل گراندرز یک  بازی  اکشن بقا چندنفره   است . این نسخه پابجی موبایل یکی از معروف نسخه های پابجی است . پابجی پلتفرم های ویندوز اندرید اکس باکس وان پلی استیشن ۴ موتور آنریل ۴ ساخته شده و در تاریخ ۹ فوریه سال ۲۰۱۸ توسط تنسنت در گوگل پلی و اپ استور منتشر شده‌است.

بازی Call of duty Mobile

 

 

 

 

 

 

بازی کال آف دیوتی موبایل یک بازی آمریکایی بسیار معروف است این کال آف دیوتی سوم شخص است.کالاف دیوتی موبایل (Call of Duty Mobile) ابتدا در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. این بازی توسط شرکت Activision توسعه داده شده و برای سیستم‌عامل‌های iOS و Android در دسترس است.

 

 

 

 

بازی Free fire

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 بازیفری فایر  یک بازی بتل‌رویال است که توسط استودیو ۱۱۱dots در سال ۲۰۱۷ ساخته و  شده است و توسط Garena برای اندروید و iOS در دسترس است. فری فایر یک بازی قدیمی است؛ اما با این‌ حال هنوز طرفداران بسیار زیادی دارد.

 

بازی روگ کمپانی

 

این بازی Rogue Company یک بازی سوم شخص است.توسط شرکت Hi Rez Studios در سال ۲۰۲۰ منتشر شد که در ابتدای انتشار اون پلیر های زیادی رو به خودش جذب کرد به خاطر کراس پلی بودن این بازی و شباهت خوب اون به بازی های خوبی مثل Valorant , overwatch محبوبیت زیادی گرفت ولی با گذر زمان و آپدیت های کم بازی پلیر های این بازی کم تر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن