رپورتاژ

تدریس خصوصی ریاضی هشتم کاراتدریس وتجربه شیوه‌های نوین یادگیری

کاراتدریس – هرچه دانش‌آموزان در پایه‌های تحصیلی بیشتر پیش می‌روند، با مفاهیم درسی پیچیده‌تری مواجه می‌شوند. دانش‌آموزان پایه هشتم هم هرچند مباحث جدیدی را تجربه می‌کنند، اما نسبت به سال درسی گذشته می‌توانند آرامش بیشتری داشته باشد؛ چراکه استرس حضور در محیط جدید یا نگرانی پذیرش در آزمون ورودی مدارس برتر را پشت سر گذاشته‌اند. البته در این میان دانش‌آموزانی هم هستند که نتوانسته‌اند در آزمون ورودی مدارس برتر تهران پذیرفته شوند و چشم امیدشان به آزمون ورودی نهم به دهم است. این گروه از دانش‌آموزان باید پایه هشتم را جدی بگیرند و کنار یادگیری ریاضی هشتم مباحث سال‌های تحصیلی گذشته را هم با جدیت بیشتری تکرار و تمرین کنند. اما این به آن معنا نیست که دانش‌آموزان موفق می‌توانند سال هشتم را ساده بگیرند. آن‌ها هم باید برای بهبود هرچه بیشتر درسشان تلاش مضاعفی داشته باشند.

برای هر دو گروهی که گفته شد، تنها یک راهکار وجود دارد، آن هم تمرین بیشتر دروس به ویژه ریاضیات و اختصاص زمان بیشتر به آن‌هاست. کمک گرفتن از دبیران تدریس خصوصی ریاضی هشتم یکی از بهترین راهکارهایی است که دانش‌آموزان با استفاده از آن می‌توانند به یادگیری عمیق‌تر ریاضیات هشتم و اجرای یک برنامه مطالعاتی درسی دقیق برای خواندن و یادگیری بهتر مباحث ریاضی سال‌های گذشته بپردازند. تیم دبیران تدریس خصوصی ریاضی کاراتدریس به‌عنوان یکی از بهترین‌ها در حوزه آموزش، با توجه به نیاز دانش‌آموز می‌توانند آموزش مفهومی ریاضی برای سال تحصیلی هشتم یا سال‌های گذشته را به موازات هم پیش برده و دانش‌آموزان را در یادگیری بهتر همراهی کنند.

معلمان تدریس خصوصی ریاضی کاراتدریس برای آموزش ریاضی هشتم از شیوه‌های آموزش نوین مانند پرسش‌ و پاسخ، طرح مساله، بحث‌ و گفتگو و… استفاده می‌کنند. حل نمونه سوالات کلیدی، ارائه مثال‌های کاربردی، در اختیار داشتن بانک جامع سوالات پایه هشتم، تسلط به مفاهیم ریاضی و آشنایی با آخرین تغییرات کتب ریاضی هشتم از مهم‌ترین عواملی هستند که آموزش مفاهیم کلیدی ریاضی هشتم را برای دبیران آموزش خصوصی ریاضی کاراتدریس آسان کرده است.

تدریس ریاضی هشتم تنها کار معلمان کاراتدریس نیست. آن‌ها به دانش‌آموزان کمک می‌کنند در یادگیری و حل تمارین اعتمادبه‌نفس پیدا کنند، بتوانند زمان و استرسشان را به خوبی مدیریت کنند و برنامه درسی و مطالعاتی صحیحی برای خودشان تنظیم کنند. همچنین مدرسان تدریس خصوصی کاراتدریس پس از تدریس خصوصی هشتم سطح دانش و میزان پیشرفت درسی دانش‌آموزان را می‌سنجند. سپس با حل سوالات مختلف به شناسایی نقطه ضعف‌های دانش‌آموزان پرداخته و برای رفع اشکال آن‌ها هم برنامه آموزشی مشخصی درنظر می‌گیرند. درنتیجه پس از تدریس و آموزش مرحله دیگری برای اطمینان از یادگیری دانش‌آموزان وجود خواهد داشت.

کنار همه این موارد، مهندس پژمان ابراهیمی که مدیریت تیم کاراتدریس را برعهده دارد، به طور مرتب شیوه‌های آموزش و تدریس دبیران را بررسی می‌کند تا از کیفیت آموزش آن‌ها مطمئن شوند. ضمن اینکه مهندس ابراهیمی پیش از شروع تدریس خصوصی ریاضی برای هر دانش‌آموز، با در نظر گرفتن بازه سنی، حساسیت‌های اخلاقی و تفاوت‌های فردی هر دانش‌آموز، تدریس و آموزش مفهومی ویژه هشتمی ها را به مناسب‌ترین دبیر تیم می‌سپارد تا بهترین بازدهی حاصل شود.

کاراتدریس با مدیریت پژمان ابراهیمی یکی از بزرگترین مراکز تدریس خصوصی ریاضی در تهران می باشد شما می توانید جهت درخواست تدریس خصوصی ریاضی به وب سایت کاراتدریس (https://karatadris.com) مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن