رپورتاژ

راهنمای خرید گوشواره طلا از ریموگالری

هر آنچه باید در رابطه با خرید گوشواره بدانید.

گوشواره یکی از اولین زیورآلات صندوق جواهرات هر خانمی است. ممکن است که شما بدون دستبند و یا گردنبند از خانه خارج شوید ولی تقریبا همیشه سعی می کنید از گوشواره استفاده کنید.

گوشواره به دلیل ارتباط بسیار نزدیکی که با صورت دارد می تواند مستقیما بر روی استایل تاثیر گزار باشد.

همانطور که انتخاب گوشواره خوب می تواند ظاهر شما را زیباتر کند، گوشواره نامناسب نیز می تواند تاثیر منفی بر روی استایل شما داشته باشد.

اغلب مدل های گوشواره با هر سبکی مطابقت دارند و در عین حای می توانند به طور کامل سبک شما را متفاوت کند.

گوشواره ها اگر هوشمندانه انتخاب شوند می توانند رنگ، شخصیت و استایل را به لباس اضافه کنند.

ما در این مقاله سعی داریم تمام نکاتی که در هنگام خرید گوشواره باید به آن توجه کنید را مورد بررسی قرار دهیم. تا بهترین خرید طلا و جواهرات را تجربه کنید.

۱-اول از هر کاری بودجه خود را مشخص کنید: زمانی که شما از میزان بودجه خود مطلع باشید راحت تر می توانید نیازها را درک کرده و درست ترین انتخاب را داشته باشید. علاوه بر این ها کاربرد و کارآیی گوشواره را نیز در نظر بگیرید. مشخص کنید که قصد خرید گوشواره برای استفاده روزانه دارید و یا می خواهید در مجلس و مهمانی خاصی از آن استفاده کنید. اینگونه می توانید انتخابی هوشمندانه (و البته بدون پشیمانی!) داشته باشید.

۲- انتخاب سبک مناسب: قبل از انتخاب گوشواره برای استفاده روزانه و مداوم، نگاهی به کمد لباس خود بیندازید. نوع لباس های کمد لباس خود و نوع گوشواره هایی را که دوست دارید با لباس هایتان استفاده کنید را بررسی کنید. این کار بسیار ساده و راحت باعث می شود که شما انتخاب معقول تری داشته باشید و گوشواره ای انتخاب کنید که زمان بیشتری از آن استفاده کنید و همچنین بتوانید لباس های بیشتری را نیز با آن ست کنید. برخی از خانم ها گوشواره های ظریف تر را می پسندد، در حالی که برخی دیگر به دنبال گوشواره های پر زرق و برق و سنگین تر هستند. بنابراین سبک و استایل عامل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

۳- گوشواره ای که برای استفاده روزمره استفاده می کنید باید راحت باشد. راحتی فاکتور بسیار مهمی است که باید هنگام خرید گوشواره های رومزه مورد توجه قرار بگیرید. گاها برای همه ی ما پیش آمده که گوشواره ای نامناسب باعث درد و آزار در طول روز شده است. بنابراین باید گوشواره هایی را انتخاب کنید که در عین شیک بودن سبک و ارگونومی باشند. گوشواره های روزمره را نباید به نحوی انتخاب کرد که گوش شما را ازار دهند و باعث شود که حتی ترجیح دهید از گوشواره استفاده نکنید.

۴- گوشواره ای که انتخاب می کنید باید متناسب با شخصیت شما باشد. گوشواره ها باید به نحوی انتخاب شوند که نه اغراق آمیز باشند و نه اینکه کاملا بی تاثیر باشند. بهتر است که برای پیدا کردن گوشواره مناسب چند مدل گوشواره را امتحان کنید و طبق نکات گفته شده بهترین را انتخاب کنید.

۵- انتخاب گوشواره بر اساس رنگ و اندازه مو: اگرچه هیچ قانون مشخصی برای انتخاب گوشواره بر اساس رنگ مو وجود ندارد، اما اگر شما موهایی به رنگ بلوند و یا طلایی دارید رنگ طلایی برای شما مناسب تر است. به همین ترتیب اگر موهای شما به رنگ مشکی است می توانید از گوشواره هایی با رنگ سفید استفاده کنید.

به طور کلی، اگر موهای کوتاهی دارید که لاله های گوش شما را در معرض دید قرار می دهد، در انتخاب گوشواره آزادی عمل کامل دارید و می توانید هر سبک گوشواره که دوست داشته باشید را استفاده کنید. برای موهای بلند نیز بهترین انتخاب، گوشواره های آویز بلند یا رنگ های روشن و درخشان است.

۶- و در آخر مهم ترین و اصلی ترین عامل در انتخاب گوشواره یعنی فرم صورت:

گوشواره ها را بر اساس فرم صورت خود انتخاب کنید. ساده ترین راه برای انتخاب سبک خود نگاه کردن به فرم صورت خود است. برای پیدا کردن شکل صورت تان کافیست مقابل آیینه در جایی که نور کافی دارد بایستید.

شما باید گوشواره هایی را انتخاب کنید که مخالف ویژگی های صورت شما باشد.

صورت بیضی شکل (oval)

در مکالمات روزمره به صورت هایی به فرم بیضی کشیده هم گفته می شود. طول صورت های کشیده از عرض آن ها بیشتر است و بخش پایینی صورت نسبت به بخش بالایی بلند تر است. در این فرم صورت از گونه ها تا چانه باریک می شود و شکل بیضی ایجاد می کند. زنانی که صورت بیضی شکل دارند تقریباً می توانند از هر مدل گوشواره استفاده کنند. البته یکی از بهترین گوشواره ها برای کسانی که صورت بیضی شکل دارند گوشواره های آویز بیضی شکل است.

صورت به فرم دایره (circle)

در اصلاح به این فرم صورت ها گرد نیز گفته می شود. صورت ‌های گرد معمولاً متقارن هستند. اگر شما صورتی به فرم دایره داشته باشید، طول و عرض صورت شما تقریباً برابر است و فک و چانه ای گرد دارید. این فرم صورت ها معمولا کوتاه هستند و استخوان گونه ی برجسته ای ندارند. گوشواره مناسب این فرم صورت سبک های آویز و به فرم قطره اشک هستند. گوشواره هایی با عرض باریک یا متوسط ​​مانند گوشواره های آویز نه تنها چشمگیر بلکه زیبا و زنانه نیز هستند.

صورت به فرم قلب (heart)

افراد دارای این فرم صورت معمولا پیشانی بلند و پهنی دارند.این نوع صورت‌ها، به سمت چانه، زاویه‌دار هستند و معمولا چانه تیزی دارند. درسته که صورت ‌های قلبی شکل تا حد زیادی شبیه فرم صورت دایره هستند ولی چهره‌ های قلب شکل، پیشانی پهن‌تری دارند. گوشواره های دارای خطوط و منحنی های کشیده بیشتر از همه برای چهره های قلب شکل مناسب هستند. منحنی های کشیده باعث ایجاد تعادل در صورت و جلب توجه به چشم ها، استخوان های گونه و خط فک می شود.

صورت به فرم مربع (square)

معیار کلیدی برای تشخیص فرم صورت مربع، شکل فک شما می باشد. . در یک صورت با فرم مربع پیشانی، گونه‌ها و فک عرض تقریبا برابری دارند اما در عین حال فک، کاملا زاویه دار به نظر می‌رسند. گوشواره هایی با طرح های گرد، استخوان گونه و خط فک را خنثی تر نشان می دهد. گوشواره های حلقه ای بزرگ نیز برای این فرم صورت بی نظیر به نظر می رسند.

صورت به فرم مستطیل (rectangle)

صورت های به فرم مستطیل را می توانید از روی فرم فک مربعی تشخیص دهید. در این فرم چهره، طول صورت به طرز محسوسی از عرض اون بلندتر است و افراد با این صورت معمولا پیشانی بلندی نیز دارند. گوشواره های آویز را با منحنی های کشیده که باعث برجسته شدن استخوان گونه می شود مناسب ترین گوشواره برای این فرم صورت است.

 امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد و به کمک آن بتوانید مناسب ترین گوشواره ها را نتخاب کنید. شما می توانید جهت خرید سرویس طلا آنلاین به فروشگاه ریموگالری مرکز پخش و فروش انواع سرویس طلا، دستبند، حلقه و سایر جواهرات مراجعه کنید.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن